måndag 16 augusti 2010

Höst

Hösten börjar verkligen närma sig! Visst är det underbart? När man verkligen märker att det börjar bli mörkt om kvällarna igen? och att vinden helt plötsligt är lite råare? Mysigt som attan! Men det är precis då som jag flyger söderut. Bortåt. Hem. 
Om två månader sitter jag i mitt paradis igen. Lyckligare än någonsin. Kan knappt vänta tills dess. 
Lyckan kommer vara obeskrivlig. Och alla kommer att vara där. 
Alla kommer att komma dit.

Jag har bestämt mig. Och denna gången tror jag faktiskt till och med att jag är helt säker. När jag kommer hem från Costa Rica i April (antagligen) så ska jag flytta till Stockholm. Jag ska plugga två år till "Diplomerad Resekonsult". DÄR fann jag det. Det är en KY-utbildning jag hittat och kollat på först i Göteborg när det plötsligt slog mig att exakt samma utbildning finns i Stockholm. Det äger. Fan va bra!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Pfft. Tog fanimig drygt 2h och fattar knappt vad jag gjorde. men det blir väl väl. Fixade massa med facket och grejer. Som sagt.. Vet knappt. Men de blir väl bra. 
Sen har jag vart ute och gått i ca 1.15h i mitt raska tempo. PUUH.. Har fasiken träningsvärk i vaderna. Sjukt gött var det!

 Good tings a gwaan! 

Nu blire Vänner och sängen.
Nighty Night.

Enjoy. Its effin amazing!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar