måndag 30 augusti 2010

Hals-fan

Jahopp då var det dags o knapra lite piller igen då.
För hals-fan. Farbror doktorn sa till mig att jag visst hade nåt sår på insidan av halsen på en av mandlarna. Inte konstigt man hostar blod o har ont i halsen. Antibiotika it is. TAAACK SÅ MKT. 
Goa pengar att lägga ut såhär i rika tider! 

Nu har jag allt fått lite kläm på mina studieuppgifter och har beställt hem kurs-litteratur. Jag är inte avundsjuk på min syster som behöver 11st böcker. 1 räcker tycker jag. Och de verkade som att iallafall det gick min väg! =)
Sen har jag väl faktiskt till och med pluggat liiiite. Och vart ute och gått min mil. 
Brr va kallt de börjar bli nu alltså! Och mörkt!
"Mörkt som i en säck och kallt som i en isbjörns rövhål" - För att citera Johan Glans.

Nåja fullt så negativ är jag inte. Jättehärligt höstväder är här. Hög o go luft och relativt soligt!

Kurt är en märklig katt. Av Cosi kallad: Garfield!

Bobban är med mig överallt. Oftast i lurarna!

Vackra skog
 

 
Tröjan har jag fått av en speciell person.
Gissa vad jag ska göra nu!
Kolla VÄNNER och sova. Snacka om att göra ngt oväntat en helt vanlig dag som denna!

Sjukt skön låt!
Känn gunget o bli glad! 

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar