söndag 22 augusti 2010

Söndag

Började dagen med min promenad. Fysjuttan vilken go rutin. Man fått tänkt så sjukt mycket under den 1timmen och 20minutrarna som det tar. Helt underbart. Plus att det nästan känns som ett träningspass efteråt.
Gött mos.
Efter en go dusch begav jag mig ca 1h norrut till Kungsbacka för att sepndera dagen med Veronica! Mycket trevligt. Efter lite pasta och köttbullar vandrade vi till Kungsmässan där jag fick inhandlat lite sommarkläder på rean. Tacka vet jag rean såhär när man ska iväg till värmen! Woho!
Sedan blev ett snabbt besök på Hemmakväll.. Vilket då såklart resulterade i lite godis som sedan också resulterade i film. Vi kollade först på "Farsan" helt okey för att vara svensk. Absolut. Josef Fares är rätt skojjig med sina filmer. Sen blev det en "Wallander - Kuriren" också. 
Mycket trevlig dag! 
TACK! =)

Nu blire nog fasen kudden.

Malmö. Juli 2010

Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar