tisdag 31 augusti 2010

33 dagar kvar...

Idag var en dag som alla andra!
Lyckligtvis verkar den där antibiotikan fungera alldeles utmärkt för inte har jag ont i Halsen idag inte! Sjukt gött! Dock måste jag väl fulfölja så att de inte kommer tillbaka!
Idag tog jag och la på lite extra på min redan en mil långa runda och var nästan ute o vandrade i 2h! Helt underbart höst-väder. Solen lyste och varmt var det. Samtidigt som den här lite kyliga vinden kom då och då! Härligt. och så sjukt vackert är det ute överallt nu med!

Efter promenaden var det bara att slänga sig i duschen och sedan köra in till mormor o morfar. Där blidde de hemmalagade köttbullar! Som vi åt med Amanda o Cosi. Mycket trevligt. Massa kaffe och kakor blev det såklart med! 
Sen får jag ett samtal från självaste Petra. Hon kom uppp hit helt spontant och det blev en chai-latte på "På G" inne i stan och massa babbel. Det som vi är bäst på liksom! Himla spontant mys! De gillas mycket! 

Nu sitter jag här och insåg just att i morgon kommer jag börja läsa! Jisses! Har skrivit ut lite papper som ligger redo och sedan är det bara min 1.5 kg tunga bok som ska komma på posten! Sen kör vi! Taggad för detta faktiskt! 

Måste bara lägga upp natur-bilder igen. Vackert är här iallafall! Utan tvekan!

 
 
 
 
 
Vackra vyer..

33 DAGAR KVAR...

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar