tisdag 24 augusti 2010

La la la la la

En dag utan så värst mycket till händelser. Igen. 
Det ända jag egentligen gjort är väl att jag har vart ut och gått min lång-promenad med Svante. 
Fick hem kort från Costa Rica idag med. Så håller på o sätter in dem lite granna med. Men det blir drygt i längden. Fyfaaan vad det är tråkigt att inte ha ngt jobb! Jag blir så fett otaggad på att göra någonting. 
Det stör mig! Jag vill mest bara ligga och glo på film hela dagarna. Vilket iofs inte är ngt fel med. Ibland. 
BRR..! Märks att hösten börjar komma alltså. Det har vart regn/sol/blåst om vartannat hela dagen idag. Skumt. 
Och jag kan inte mer än att drömma mig bort till andra sidan jorden. 

Svante. Söt-bollen själv

Mohaha. Skål och så. Uppsala! 

Nu blire väl några BECK-filmer igen då..

Hakuna Matata
PURA VIDA! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar