måndag 16 augusti 2010

Myshelg

Underbart soft o go helg alltså!

Drog ner till Petra i Halmstad efter min långpromenad igår!
Där bestämde vi oss snabbt för att åka och handla ngt att äta. Vilket resulterade i en sallad på MAX och godis o chips på ICA. Planen var att dra ut en sväng frammot kvällen men vi insåg rätt snabbt att soffan och TVn var fruktansvärt mycket bättre. Särskilt med godis och chips. 
Filmen som gick på TV var "The freedom Writers"
Denna filmen var riktigt gripande och väldigt fin!
Jag blev fast i den! Plus i kanten!

Vi somnade och vaknade väl lagom till lunch och spenderade hela. Och jag menar verkligen hela eftermiddagen till att slappa gärnet och kolla på Paris Hiltons new BFF. Ah. Jag vet. Det är pinsamt men att spendera 4h i soffan var sjukt underbart! Efter denna ansträngande eftermiddag blev det sång och dans till diverse olika låter för att avsluta med en lunch/kvällsmat/middag på Vattenporten.
Jag blev sjukt kär i Petras senaste sko-köp..Men insåg snabbt att jag inte borde ha 14cm klackar till mina redan 7m långa ben.. Typiskt!





 Snygga. Det var dom iallafall!
Och sen blev det då lunch på Vattenporten.





Petralichious

 


TACK Petra! Supermysig weekend!

Efter våran såkallade lunch drog jag mig upp till Okome och Nora!
Där blev det en timmes promenad med stopp hos pappa Börje för en bit färsk aprikos och ett äpple. Kollade också in hans japanska firrar! Supercoola! Sen vandrade vi vidare hem till Noras mamma Mia. Där var det dags för slingning av hår. Jag vet inte riktigt hur vi lyckas. Men alltid under detta projekt så lyckas vi tappa kontrollen och skratta hejdlöst. Jag tror att det är våran förmåga att måla upp bilder i huvudet och våran förmåga att göra fruktansvärt roliga miner!
Ivartfall som alltid med Nora så babblar vi konstant om Allt mellan himmel och jord i liksom nästan 4h. Skrattar hejdlöst och har verkligen such a good time!
Snart blir de sola och bada i Pina Colada! =)
Kärleek!

Har haft världens slappaste och lugnaste helg. Typ. Sjukt bra har den vart!

Om man inte får sprall i benen av denna låten är jag Kalle Ankas farmor. Sant.

Hakuna Matata
PURA VIDA!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar