fredag 13 augusti 2010

Doin some thinkin!

Jag har just nu fastnat för ännu en mening av Bob Marley. 

"Some people feel the rain. Others get wet" 
Det stämmer så jävla bra. Jag är en av de sistnämda! Det är ju förfaen bara vatten? För att citera en viss Lovisa: "Vafaaan. Det är guds gååååva". (I talande stund var hon ngt onykter på Uppsala Reggae Festival och regnet pissade ner på oss i 7h. Lätt värt kan jag säg)

Uppsala ägde så otroligt mycket att jag vill typ gå och dö.
Det är en tradition from now on.

Sista dagen på jobbet idag. Sköööönt!
Fast jag vet att jag behöver pengar. Och jag kommer antgaligen få mer jobb framöver.
Så jag säkert kan boka min ticket till paradise!

Ibland skrattar jag åt mig själv. Oftare och oftare märker jag. Jag menar.. Vem ska annars göra det?
Och VEM skulle i princip panik-sväng åt sidan med en moped för att inte köra över en grön och luddig larv?
Jag skulle då absolut göra det. Eller jaa.. Jag gjorde det idag. Efter detta "snesteg" insåg jag vilka konsekvenser det kunde ha fått. Haha. Då skrattade jag gött åt mig själv.

Iförrgår somnade jag på en vanlig trä-bänk i solen på lunchen. Bra grej. 
Ibland är jag konstig. 


Tvär-skön låt. Som jag mest älskar. Typ.



Uppsala Reggae Festival 2010.
Fyfan va bra det var!

Hakuna Matata
Pura Vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar