måndag 23 augusti 2010

Måndag

Idag har jag väl inte gjort mycket vettigt alls.
Tog en promenad till bussen som är drygt 3km.. Åkte in till stan för att fixa mitt pass. Det gick inge vidare för jag va tvungen att ha med mig 400kr och de hade jag inte. De får bli senare i veckan. Sen hade jag massa tid över innan jag skulle va på arbetsförmedlingen så jag tänkte att jag skulle kolla lite affärer. Då insåg jag att klockan var halv 10 och de hade inte öppnat. Typiskt. Så jag tog en promenad nere vid Ätran istället. Härligt härligt! Sedan blev det ett drygt meningslöst möte på arbetsförmedlingen. Efter det tog jag bussen till Ullared och lämnade in min kamera. Hoppas innerligt att den lagas på garantin. 
Jag kollade lite efter skor också men jag hittade inga intressanta så jag bestämde mig för att ta bussen tillbaka. 
Trodde jag ja. De visade sig vara drygt 40min tills bussen skulle gå.. Så jag pallade inte vänta och började gå istället. Hann väl nästan gå halvvägs hem när bussen kom. Hoppade på den för att sedan också gå 3km från busshålssplatsen. Sjuttan vad jag har gått. 18000 steg idag. 
Sedan har jag bara spenderat eftermiddagen och kvällen framför datan och TVn. 
Regnet öser ner och det är ruggigt och MYSIGT väder!
Hösten kommer och jag leter fortfarande efter bikini! mohaha.

De är så vi gör det i Malmö.
- Jag skyller på vinet. Det blir bäst så!

 Denna låten gör mig sjukt glad och på bra humör!

Hakuna Matata
PURA VIDA!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar