onsdag 25 augusti 2010

SURFING

Ja - Ni läste rätt.
Idag har jag. Josefin Svensson surfat. Surfat. I Sverige.
Varberg. Apelviken.
Hel-våtdräkt på sig. Man tackar ja. Finns nog inte en enda människa på jordklotet som är snygg i våtdräkt. Möjligtvis typ.. Jessica Alba kanske. Kanske. Haha. Men iallafall kan jag upplysa er om att det blåste fanimig storm. Cosi o jag tog varsinn bräda o försökte ta oss ner till vattnet. Seriöst så blåste jag nästintill omkull med brädan. PÅ LAND! Sen väl nere på stranden blåste fanimig brädan iväg också. Haha. Galen vind idag alltså!
Väl i vattnet var det svårt för vågorna kom så himla tätt. Hela tiden typ. Men skönt att slippa alla undervatten strömmar som finns i Costa Rica iaf. Bebis-vågor var det med. Vilket gör de svårare för man måste paddla mer. 
Men jag hade sjukt skoj och fick ett rejäääält motionspass. Cosi undrade hur vi kunde kalla dedär för surfing! Haha. Jaja. Vi lever faktiskt i Sverige. För mig som grönjöling var det helt okey! Och skoj!

Förövrigt har jag spenderat kvällen med Celine. Godis. Pizza och film - så som de ska vara!

Nåja.. jag har ju faktiskt promenerat en dryg timme och surfat! Inte illa pinkat ju =)

Fullt så graciöst var det inte idag.

Haha. YEY vad jag älskar surfing. Fett skoj!
De kommer bilder från idag i morgon. Om de ej är för äckligt fula =) Haha.

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar