onsdag 1 september 2010

Dagens

  Haha jag kom precis på mig själv sitta o sjunga till en konstig låt.
Jag insåg då att jag satt och lyssnade/sjöng på "Fågeln Roger". Jag fick panik och bytte genast låt. Den låten borde vara förbjuden. Den äter sig fast i hjärnan och är så dålig att det är inte klokt!

Förövrigt har jag börjat med plugget idag. Det känns konstigt att man helt plötsligt har ett datum och uppgifter som ska lämnas in. Samtidigt lite skönt att inte ha någon press med tider på dagen och så vidare, man kan gå upp i godan ro och plugga lite när man känner för det udner dagen. 

Var ute och gick idag igen samma som igår, alltså nästan 2h. Så himla skönt är det. Helt underbart väder idag med! Fick också ett sms om att min kamera finns på netonnet, vilket i sin betyder att de har lagat den på garantin. Yeees! Fett bra tycker jag som inte har den minsta lust att lägga ner pengar på en kamera jag använt några månader. Så förhoppningsvis kommer Anso hit en sväng snart så vi kan åka upp dit och fixa de! Måste in på Gekås en sväng med! Fixa lite bläckpatroner till skrivaren. Hoppas på LITE folk. 

Ciiao Ciiao


 Hakuna Matata
PURA VIDA!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar