tisdag 5 oktober 2010

Boat-trip

Sååå - Jag har lätt haft en grym dag. Vaknade tidigt så jag bestämde mig för att ta en promenad och utforska lite. Eller jaa utforska och utforska. Jag mest följde vägen rakt fram i typ ...4-5km.. Haha samma gata. Det var ganska coolt. Sen vände jag och gick tillbaka. Shiet alltså. Gatorna som går här är verkligen så typiskt en amerikansk film att det är inte klokt. SÅ fräckt. Verkligen. Och vackert är det med!

Väl tillbaka hade Michele vaknat och det var dags till frukost. Jag valde en halv bagel med philadelphia och flingor me mjölk. Det var skoj - jag tog några som hon sa var de nyttigaste och de såg riktigt nyttiga ut med - haha tills jag smakade och det var typ en klicka socker på ovansidan av dem.. Galet haha.. Annars kändes de nyttiga. Men hon tog flingor som hon bara älskade vilket var flicngor blandat med typ torra mashmallows. Till frukost? Jag bara näääe.. jag är inte så mycket för de där söta till frukost.. haha! Kändes väldigt typiskt amerikanskt! Vi chillade en stund och sedan körde vi hem till Elliots föräldrar och packade båten för en tur. Jag Michele Elliot o Vince. Sjukt nice var det - Corona & reggaemusik - Solsken & blå himmel. Chilla gärnet skulle jag kalla det.. SJUKT bra och SJUKT underbart. Och vilka hus vi körde förbi! HERREGUD! Där var det LYXvilla på LYXLYXvilla på LYXLYXLYXvilla på.. Aah ni fattar grejen. De sjukaste av det sjukaste.
Har hittat mitt framtida hus - så jag anar att det bara är att börja spara! Haha! Efter några timmar la vi till båten vid Clearwater Beach o vandrade upp till "Frenchys". SJUKT nice restaurang mitt på stranden. OCH stranden dessutom. Jisses. Galet fint. Det blev en galet god kycklingsallad och pina colada på det innan vi vandrade ner till en riktigt nice surf-shop. Tyvärr köpte jag en Hurley-strandklänning och ett Volcom linne.. men det var rea så jag tyckte att jag va värd det! Därefter gav vi oss hemmåt. GALET bra dag. nu chillar vi lite och ska nog ut och kolla läget en sväng ikväll!
Och juste - Jag blev lite solbränd idag.



 Längsta gatan jag någonsin sett!

Sjukt fin golfbana!

Elliots föräldrars hus balkong.. 

Minsta Corona flaskan jag sett. Coronita!

Michele & Elliot på båten!


Det ska va gött o leva!

Mitt framtida hus... 

Clearwater beach

Bra människor



Min framtida lägenhet ser ni i bakgrunden och båten där bakom kommer också att vara min. 


 En sjukt bra dag har det varit! 

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar