onsdag 6 oktober 2010

Shopping and a night out

Igååår blev det en dag med shopping!
Efter en morgonpromenad och lite frukost drog vi oss till enormt shoppingcenter. Där fanns ALLT!
Hittade dock bara lite småsaker. Dock ville jag helst köpa heeeela Victoria Secret-affären. Men det gick ju såklart inte. Och för att inte taaala om alla underbara surfshops. Herregud. ATT vi snackar. Shiiied me snygga kläder! Galet. Haha Amerikanska matkulturen är verkligen annorlunda. På hemvägen käkade vi på "Taco Bell" - något som man måååste testa när man ät här eftersom alla vet vad det är! Jag tog dock en sallad i ett tacobröd typ - jättegod! De andra tog någon meny. Men de har alltså typ chips i sina måltider - kanelrostade typ snurrsaker. Som i mina ögon är snacks. Jiiiisses!
Efter en dag med shopping chillade vi ett tag här hemma och sen tog jag o Michele me hennes hund Buddah till hundparken och lät han springa gärnet i en dryg timme medans vi pratade med en äldre dam och zippade på en Corona. Good times! När vi kom tillbaka fixade vi oss redo för utgång och Micheles kompis Jessica kom hit. Vi drog till Elliots o hans kompisars replokal och sedan vidare ut till "Eddies". Ladies night gillar vi! Gratis är gott! Gratis dricka är bra dricka! =)

Och btw de som bor tycker att här är kallt. Jag fattar inte de. Till och med på dagarna. Jag bara skrattar åt dem och säger något i stil med - Titta inte på mig. Jag är från Sverige! haha.
Nu ska jag ladda ut i värmen och promenera en sväng! Sedan blire CLEARWATER BEACH! - Hela dagen!

BUDDAH!




Elliot Vince & Chad

REDCUPS!

Mycket viktiga saker =)

OCH Lovisa skickade världens skönaste låt! Den går på repeat i mina öron när de är dags för powerwalk!

HAKUNA MATATA
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar