fredag 1 oktober 2010

The panncakes cooperates

Yes yes yes.

Pannkakorna har sammarbetat heeela tiden idag!
Jättefina blev dom. Nu är jag nöjd. Jag är också nästan klar med städning på rummet och packning. Jag kan fortfarande inte förstå att jag ska åka. Var ute och tog några djupa andetag av den svenska skogsluften innan medan jag promenerade med hundarna. Härligt höstväder är här verkligen! Men snart blire sommare igen. Det gillar vi! Näääääästan klar med mitt PM nu också. Känns bra! Dock är det en bok som jag inte har fått,men den har inte ens kommit ut på marknaden.. Inte så lätt då. Yeye.. de löser sig!

FAN va segt det är att steka pannkakor - har stekt i hundra år nu typ. Men dom blev hela och goda! Haha - så de va värt det! =)

CharliesÄnglar

Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar