fredag 22 oktober 2010

Surfing & Work

Vädret är underbart och solen sken galet mycket hela dagen igår. Jag spenderade några timmar på brädan och lyckades få en fin färg i ansiktet. Lite olika nyanser av rosa-röd-brun. Dock tycker jag att det är rätt snyggt. FYFAN vad det ägde att surfa - fick några galet bra vågor och jag åkte inte bara rakt fram utan följde vågen till vänster och faktiskt SURFADE på riktigt. ÅH vad det är underbart skoj!
Därefter insåg jag att jag inte borde vara i solen mer den dagen så jag tog mitt pick och pack och satte mig i baren och tjötade med Johnny o Adonay istället. Det resulterade i ett par mojitos. Gott värre. Sedan blev det hemgång o chill innan jag drog till Ashleigh o Erica och tog nån drink innan vi  åkte vidare till Bambu Jam. ÅH - nu känner jag VERKLIGEN att jag är tillbaka. Livemusik - salsa & merengue.. Shiiied jag älskar det!

Idag har jag jobbat! Just det. JOBBAT. På världens bästa ställe. Dock var jag där kvart över åtta och väntade på Adonay till kvart över 11. Men ticotime ticotime. Haha dock hade han festat dagen innan o sov lite fööör bra1 Haha. Iallafall så var det sjukt skoj att vara tillbaka som servitris och fixade ihoip bra med tips - vilket jag fick applåder för. Hahah! Galet skoj! Regnet öööste ner ett par timmar på slutet vilket gjorde att folk hellre stannade på restaurangen än gick. Bra de ju! Ikväl blire bara lugnt. MÅSTE plugga hela natten typ! Men de är niice! Life is good. Loving Life. Loving Costa Rica.

Adonay o galna apor!

Knappt underbart

Sjukt goa tjejer!

Jag o Jason (Ursäkta mitt brända nylle)

NU: Pluggeli plugg plugg.

HAKUNA MATATA
PURA VIDAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar