lördag 30 oktober 2010

Raindrops keep falling on my head

Jisses i himmelen - Jag har aldrig vart med om så mycket regn. Det har fullkomligt vräkt ner i nästan två dygn. Nästan. Var nere i Quepos igår och gjorde lite ärenden. Gatorna låg under vatten. Skojar inte. Vatten upp till mer än halva däcken på bilarna. Galet. Jag sprang snett över gatan och det såg ut som jag ramlat i havet eller något. Haha. Jag slappade typ hela dagen i lägenheten - åkte ner till Quepos - sen stannade jag till hos Amanda o Cosi och käka snickers o snackade strunt och så vidare. Sedan vandrade jag eller ska jag säga simmade? haha hem till min lägenhet. Underbart. Där chillade jag och gjorde lite guacamole o en macka och myste med Dagboken. Underbarare film finns inte!
Dagen idag har bestått av en promenad ner till stranden och vädret var inte speciellt bra.. eller inte strålande sol så spenderade väl bara en halvtimme på själva stranden o resten på restaurange med att plugga - käka o umgås med världens bästa killar. Blev ett par corona med. Iallafall så har de vart uppehåll hela dagen tills nu. Sitter i lägenheten o måste skriva färdigt mina uppgifter tills på söndag. Sjukt trött dock.. Vill sova! Men jag får fixa de så de blir klart!


Även en molnig dag är en vacker dag i Manuel Antonio

Juste Karro har kommit hit nu också! Hon har fixat mig en ny kamera. Det gillar vi allt! SÅ nu slipper jag använda mobilkameran! GILLAR SKARPT!
PLUGG nästa!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar