tisdag 26 oktober 2010

Surfing

Jahopp idag fick jag pallrat mig ut på brädan igen. Dumt val även om jag fick en bra våg iallafall. Men shiiied vilken panik jag fick typ 100 ggr idag och ett tag trodde jag att jag skulle dö igen. Haha. Det kom ett set me fan asstora vågor en efter en efter en osv. Säkert 5-6vågor irad och jag var precis vid brytningspunkten så det var bara att stanna i vattnet o gå under. MEN shiiied vilken panikkänsla. Kan inte förklara att jag nästa hyperventilerar när jag ska försöka hålla andan. Haha jag ska inte skrämma er nu. För risken att jag drunknar där bland 25 andra surfare är typ likamed noll. Bara läskig känsla. 
Iallafall så var jag i vattnet ett bra tag och när jag tillslut var helt skakis av utmattning o lite rädsla insåg jag att det var dags att pallra sig ur vattnet för idag. MEN - Övning ger färdighet!
Gött slut i kroppen nu vill jag lova.

Jag satte mig på restaurangen i stället o käkade och hjälpte till med besticken o tjötade. Regnet ÖSTE ner och jag kände mig mer bekväm där inne. Kom hem nu efter en halv maraton i ÖS regn. Men dagarna är grymt fina och det känns nästan som att det är sommartiden här nu!
Nu blire chillidill tillsvidare.. Såsmåningom också sova!


HAKUNA MATATA 
PURA VIDA

1 kommentar: