torsdag 7 oktober 2010

Clearwater beach

Dagen började med en promenad - och jag vandrade typ tre varv runt en sjö en liten bit bort. Sjukt vackert är där. Iallafall sen blev de en lite promenix till 7eleven och köpte lite frukt som jag mumsade i mig till frukost. goott! Sedan satte jag mig inne o glodde vid datorn ett tag.. Tills Michele o Elliot vaknade. Då vare time för stranden! Jag o Michele tog en tur dit och de blåste gärnet. MEN fan va vackert där är. Verkligen hur häftigt som helst. Och vilka lägenheter där är. WOW! Jag har hittat lite fler lägenheter som jag skulle kunna tänka mig nu iallafall! Så bara att börja spara! Wohoo!
Michele skulle jobba vid 4tiden så vid 1tiden bestämde vi oss för att gå till "Frenchys" och äta lunch. Goott! Kycklingsallad fick de bli! sjukt god! Sedan drog Michele hem och jag stannade kvar. Hittade ett hörn där de va nästan helt vindstilla! underbart var det och solen stekte på bra! Efter ett tag så drog jag mig hemmåt - ville ju inte bränna sönder mig HELT och hållet.. de kändes lite onödigt. Iallafall så tog jag en taxi hem och sen i princip åt lite och sov från och till fram till 10 då Michele kom hem från jobbet. Då drog vi till en bar nån timme eller två. Massa trevliga människor. Förutom ett drägg på 44 bast som verkligen trodde att han hade en chans hos mig. Seriöst? Va tror han. Jag tror att jag lyssnade på hans jävla tjöt i en halvtimme och vartannat ord var "Gorgeous" eller "Beautiful". Man blir så trött - palla me sånna människor. Michele o Elliot o en annan tjej försökte att hjälpa mig undan men han lyckades på något sätt bara börja igen. TILLSIST skulle de andra ut o röka så då drog de me mig och sedan var han borta! PUH! Jävla folk. Va tror han liksom! 
Iallafall så har jag klarat mig igenom premiären för "beer pong". Haha jupp de är lika galet som de låter - men jag är ju i USA! Haha. Jag kan förklara en annan dag - men skoj var det! 
Sedan drog vi hem och jag somnade till Vänner.













1662 Drew Strett

Beerpong it is!


Nu blire morgonpromenix!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

1 kommentar:

  1. jasså så du är där borta och steker sexi?avis som fan men ser att du har kul det ska man fanimij ha much <3

    SvaraRadera