lördag 9 oktober 2010

Enjoying life

Jisses - jag har haft bästa dagarna ever!
Igår kom Christa och hälsade på efter min morgon promenad. Helt överraskad blev jag.. Visste inte alls att hon skulle komma! Hon knackade på dörren och kom in med ett 18-pach corona. Det va skoj att träffa henne! Vi drog ut med båten och wakeboarden- Första gången för mig och jag stod upp på första försöket - CHECK! Shiiiied vad roligt det var! Helt ashäftigt! Vi spenderade ett antal timmar med wakeboarden - körde till en liten liten ö och chillade lite och åt en sandwich. Sjukt mysigt. Living the dream. Jisses alltså! Efter det drog vi tillbaka till wakeboardstället och Michele körde en omgång till! Efter det blev det hem och duscha och fixa oss för att sedan dra till en japansk restaurang där de stekte maten på bordet framför ögonen på oss! Det var galet coolt och gaaalet gott! Vi åkte sedan till en bar för att kolla in bartendertävling. Alltså snurra flaskor och blanda drinkar och så vidare! Galet amerikanskt och galet roligt att se. De var grymma! Micheles kompis vann! Grymt bra var hon! Efter det blev det vidare till ett annat ställe där vi hade en riktigt bra kväll! Med karaoke (Och jaa vi sjöng faktiskt Barbie Girl) och dansade gärnet. SJUKT skoj! Galet bra kväll! 
Dagen har bestått av en händelsrik promenad i morse med Christa. Vi klättrade i träd och flummade runt! Därefter bar det av till stranden där vi inte hann mer än att gå ur bilen innan vi blev frågade om vi ville spela volleyboll. Jossan? Volleyboll? Näe du så skoj ska vi minsann inte ha! Samtidigt så hör jag en röst: JA! de gör vi! och helt plötsligt så står vi och ska spela beachvolley med tre random killar. Jag var verkligen pinsamt dålig men blev bättre allteftersom och det var riktigt skoj! Efter drygt 2h spel och bad så var det dags att käka - så de blev ytterligare en kycklingsallad på Frenchys tillsammans me dem. 
Jag o Christa gick sedan ner på stranden o chillade någon timme - mest fulade oss som vanligt. Halvseriöst typ. För att sedan inse att vi ville kolla i affärer och äta glass! Mycket bra ide och glassen tog slut samtidigt som solnedgången började. Awesome! Efter ytterligare lite flummande tog vi oss tillbaka till Michele som inte kunnat röra sig på hela dagen. Man mår som man förtjänar som man brukar säga.! Hehe så är det!
Nu ska vi äta pizza och kolla på nån mysig chick-flic. Lugn kväll ikväll. Imorgon äre lördag!














Jupp - uppenbarligen är wakeboard farligt...




Men sjuuuuukt roligt!

So looong.

Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar