fredag 15 oktober 2010

Buena Nota

Allting ar sa sjukt bra och jag alskar detta stallet nu och for alltid!
Jag har fixat en juste lya for 200 dollar i manaden - inklusive el, TV, flakt, spis, kyl och frys. Sjukt bra! Da de allra flesta andra maste kopa till allting sant! Ligger mitt ute i regnskogen med frisk luft eller aah sa kylig uft som de kan bli rattaresagt! haha. Allting leker dagarna gar at till att chilla pa stranden, promenera och hanga med varldens basta manniskor i paradiset! Varmt ar har som attan aven om de ar halvmulet om dagarna. De regnar inte speciellt mycket heller utan de ar grymt bra helt enkelt. Nu borjar mitt bloggande igen om hur UNDERBART allting ar. Sorry men om ni inte gillar de - las inte! =))
Ska ladda upp bilder sa fort jag fixat internet till lagenheten vilket blir snaaart! 
Ska eventuellt till Puerto Viejo imorgon - helt spontant. Med Johnny, Rasta, William o hans fru. Sponant o bra sa over helgen. jag ska inte sager helt sakert men antagligen blire sa! Ska bli sjuuuukt nice!  men som sagt man vet aldrig! haha.. HOPPAS gor jag iallafall! 

Nu ska jag chilla lite till pa stranden och sedan ska jag hem o plugga! 
Livet ar gott.

Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar