måndag 25 oktober 2010

Effin camera

FAN att det alltid ska hända mig! Kameran är sönder. Igen. Alltså jag blir så förbannad att jag blir arger. 
Skärmen bara flimrar och jag har inte ens tappat den en gång!! GAH!

Igår fyllde Rachel år så vi hade partajj på beachen. Käkade mat på Las Gemelas och drack öl! Det var mycket trevligt. Vi fick ner ipod o högtalare på stranden med o det ägde! Efter det drog alla hem till Rachel o Che och duschade o bytte kläder o fortsatte festa för att sedan åka ner till Music. Riktigt mycket folk o det var riktigt skoj! Underbart att vara tillbaka! Musiken o stämningen o allt! Underbaaart!
Skulle egentligen surfat på morgonen men insåg även då att vågorna var galna - så jag o Amanda fick vackert kolla på vågorna från stranden istället. Men de va trevligt ändå. Frammot eftermiddagen blev vågorna ännu större. SJUKT stora vågor. Så jäkla häftigt att kolla på! 

Estoy en el paraiso del mundo.

Idag sov jag länge o tog sedan min ipod o promenerade ner till stranden. Underbar dag idag. Klarblå himmel och svettigt. Me gusta. Chillade ett tag och snackade me några nyfunna vänner från san diego. Vandrade hela vägen hem sen fram mot 5tiden. AJ mina skinkor. Uppförsbacke i 40min. Yeees! go motion. Vafan ngt måste man ju göra! Kvällsmaten fick bli en mosad avocado med lite salt och två ostmackor. hahah.. Nu är jag så sugen på en påse hemmakväll godis att det är hela gaaalet. Har ingenting och pallar inte gå till affären o tillbaka. Det är typ 700 meter - MEN de regnar. Och har nog faktiskt stängt nu också.Yeye - får nöja mig med mitt Te frio - Limon. Good shiet de med. Nu blire VÄNNER o sova. Typ. 

Lovin' Life

HAKUNA MATATA
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar