lördag 16 oktober 2010

Photos

Lite bilder

Tillbaks i paradiset! ÅH!
Även en regnig afton är vacker i paradiset!
Rasta & Adonay stilar till det! Grymma är dom!
Vad finns det inte att älska med denna underbara plats?

Min lägenhet:


YAY!


Yup - thats how I live now! And I likear it mycket!

Imorgon bär det av till Puerto Viejo - el Caribe. Karibiska sidan av Costa Rica. De säger att jag kommer älska det. Jag har knappt några förhoppningar nu! haha - dock åker jag ju med folk som gör att de bara kan bli en lyckad tripp. OM vi nu kommer iväg! we'll see!

Internet till lägenheten fixat också. grann-damen är alltför trevlig! Amanda o Cosi kom hit med en påse chips innan - så de sitter fint nu såhär en fredagkväll när man inte gör något vettigt. Igår vare reggae night på en local bar inne i Quepos. DJ Judah (Rasta). Bästa musiken ever. 

Jag är HEMMA!

Hakuna Matata
PURA VIDA!
 


1 kommentar:

  1. Där har jag med vart och det hade vart gött att får göra om de :D Ha de <3

    SvaraRadera