tisdag 5 april 2011

Awesome day

Jahopp, det har vart en skojjig dag idag med!
Efter en del pluggande, tog jag en promenad med lille Svante, vår söta, STORA, hund! Blev en skogspromenad, frisk och härligt. Upptäckte även att det finns lite snö, eller is, kvar i skogen. Yay, coolt, första snön jag sett på tre år! Haha. 
Efter detta blev till till att göra sig iordning för att åka in till stan. Gick in på Posten och snackade med mina kollegor, eller föredetta kollegor. Dessutom försökte chefen övertala mig till jobb. Haha, vi får se! Om jag inte får jobb i Götet, så får det väl bli posten. Hoppas dock på Götet!
Efter det besöket, väntade Anso på mig och vi körde och käkade Thai-buffé. GALET gott och jag hade kunnat äta de 5 gånger om dagen tills jag dör. Typ så gott är det! Vi käkade oss proppmätta och skulle sedan "fönstershoppa" lite. Ja, det gick väl sådär. Jag kom hem till Anso med en Adidas tjocktröja, ett par ljusa jeans, en kofta och ett skärp, samt vitaminer och en foundation. Oops!
Vi fikade och kollade på "Freedom Writers". Den är så sjukt bra. Så gripande. Älskar den filmen, man fäller en och annan tår! Ha ni inte sett den, måste ni se den snarast! Efter filmen, promenerade vi en sväng på ungefär en timme i högt tempo. Kallt och friskt och härligt! Sedan blev det buss till Vessige och Syrran!

  
Lägger till bilder snart, är hemma hos min syster nu. Hon är tjock. Haha!
Vi kolar på One Three Hill och myser!

One Love
Hakuna Matata
PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar