söndag 3 april 2011

First day home

Dagen har varit lugn. Vaknade vid 11-tiden. Tog direkt tag i min tvätt och har gjort klart den. Gjorde frukost, vilket var det godaste på LÄNGE, mörkt bröd, MJÖLK, och OST. Gudagott! Jeeez, NOM NOM!
Därefter har jag i princip skrivit blogg och kollat på film, plockat i mina grejer lite. 
Fram mot eftermiddagen, kom pappa hem från London och vi käkade lunch och åkte hem till Amandas nya lägenhet, sjukt mysig var den! Jag vill också flytta, NU!! 

Efter lite fika där, drog jag mig inåt staden, till Anso, Madde och Linda. Vi lagade tacos och kollade på film, vilket var jättemysigt! Nu sitter jag hemma igen och kollar på film, ska strax sova. Måste få in den nya dygnsrytmen och mina rutiner.

Dags att jobba bort ölkaggen, med start i morgon! Haha. 






Tack för en myyyysig kväll, flickor!

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar