onsdag 13 april 2011

Back in the saddle

Jahopp.
Som vanligt sover jag inte speciellt bra på nätterna, kan va för att jag kollar på One Tree Hill fram till klockan två och kan sen inte sova och ställer klockan på sju, för att jag vill gå upp i tid. Vad händer? Jo, Klockan ringer sju, jag snoozar till klockan åtta, då snoozen slutar och vaknar halv 9.. Suck. Varje dag. Inte för att jag vill gå upp klockan sju, men jag vill vakna och ligga och dra mig. SUCK!

Iallafall så pallrade jag mig upp o käka en macka o en kopp kaffe. SEDAN, var det dags för Josefin Svensson att sätta sig på hästryggen igen. Det var längesedan!
Jag och mamma tog en låååångtur i skogen, på över en timme. 
Sjukt roligt och jag kan med all säkerhet säga att jag inte kommer att göra många knop i morgon. Träningsvärk, eh, ja! För de som inte tror att ridning ger träning; Är det INTE träning så är jag fan Kalle Ankas moster, utan tvekan. LJUMSKAR, vader, LÅR, armar, mage, rygg, RUMPAN! Fasen vad jag inte kommer kunna röra mig i morgon! Det blir till att ta en långpromenad sedan och lea till mig lite! 

Nu blire plugg. 





One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar