fredag 15 april 2011

Te echo de menos, chicos!

Okey, så, jag trodde inte att jag skulle sakna Costa Rica speciellt mycket.
Kan ärligt säga att platsen i sig saknar jag inte speciellt mycket, men det finns personer där som har tagit mitt hjärta, på riktigt, jag saknar dem otroligt mycket. De som är kvar där nere nu som jag verkligen saknar är Johnny & Adonay från restaurangen och självklart MELISSA och Jason. Sen har vi Rachel o Ashleigh (tror dock inte att de ser mig som en vän längre, känns inte så) Detta av vissa skäl, som jag inte tänker gå in på, blir bara irriterad när jag tänker på det. Det är fyra personer som finns därnere nu som jag saknar, verkligen! 
Jag önskar att jag hade cirka fem miljoner kronor, så jag kunde skicka en biljett till både Johnny o Adonay. EN vacker dag. 






Nu ska jag plugga, sedan åka med mamma in till stan, en sväng till systemet och hem till Anso o Linda, sen blire After Work med de bästa! Ska hinna med en promenad också tänkte jag! 

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar