tisdag 12 april 2011

Awesome weekend

Hellooo alla glada. Jahaopp, har legat på latsidan alldeles förlänge här. Eller ja, jag har vart upptagen!
I fredags förmiddag kom Linda hit och vi gick en lång, lång promenad, var väl ute i en dryg timme. Häll fasenimig på att blåsa bort. GALET vad det blåste. Men det kändes bra med lite motion. Efter detta blev det en snabb lunch o packande (för min del), för att sedan dra till Amanda o dricka kaffe och mysa några timmar. Många chokladbollar blev det. Gott var det också. 
Linda körde hem och släppte av mig vid bussen och jag drog ner till Halmstad och Petra. Där blev det shopping och ett glas vitt i kombination med pizza på stan innan festen började. Vi drog på förfest och kom såsmåningom in till staden. Det var en mycket trevlig kväll. 
Måste säga att morgonen efter var SEG, eftersom att vi vaknade typ klockan 8. GAH, inge bra, men efter en halv dag med hårt slappande, tog vi oss i kragen och drog ner på stan för en massa shopping och lunch. Vet inte vad som hände, men jag lyckade komma hem med alldeles för många påsar. Nåväl, jag har ju faktiskt inga kläder, så det fick vara okey. Vi tittade också in på Hemmakväll och fick tag i godis och massa filmer. Vi däckade i soffan efter massa godis och under filmen "När lammen tystnar". Vi vaknade till och insåg att klockan började bli mycket, vi hade ju bokat förfest i Petras lägenhet. Nåja, det gick bra det med. Vi drack den nya Bacardi mojito (jag vet ej hur ny den är, men jag har aldrig sett den innan, haha), dansade och sjöng till Greaselåtar och taggade. TILLSLUT kom folket. Det var Anna, Fredrik och Johan, samt en del kompisar till dem. MYCKET trevligt var det. Full rulle hela kvällen, avslutade på Bulls i några timmar och insåg att ett besök på McDonalds innan hemgång, var nödvändigt! Iallafall, en mycket trevlig kväll. Dagen efter var det bara slappande och slappande o så lite mer slappande. Drog mig hemåt med bussen framåt eftermiddagen och spenderade kvällen med One Tree Hill och popcorn! NomNom!
Igår pluggade jag lite på förmiddagen, sedan fick jag för mig att jag skulle gå till Vessige härifrån och hem till min syster. Det är en mil. 10km, men vafasen, solen sken och vad annars ska man göra liksom. Det var en härlig promenad. Syrran kom från jobbet och vi käkade och fikade lite, därefter blev det en Wallanderfilm, syrran drig till jobbet igen och jag kollade på nästa Wallanderfilm, sedan pluggade jag ett bra tag. Det jobbigaste med läroböcker på engelska är att när jag översätter orden till svenska så förstår jag inte ens de svenska orden. LÄTT att kunna fatta de jävla böckerna då liksom. Yeye, de gick iaf bra. 
Frammot halv 10tiden kom syrran hem igen, ytterligare en Wallanderfilm och sedan SOVA!

Woop woop!










One Love 
Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar