torsdag 7 april 2011

One Tree Hill

Idag har seriöst HELA dagen gått åt till att kolla på One Tree Hill. HELA dagen. Nåväl, vaknade vid 9tiden och åt frukost och hade sedan som ambition att gå upp och plugga. Det visade sig att den ambitionen inte kom längre än till att lyfta TV och DVD kontrollen... Hah! Bra jobbet. Och där låg jag sedan fram till.. Hm, klockan två, kanske?! Sedan var jag tvungen att slita mig ifrån denna jävla serie. Jag är fast. Suger att man har säsongerna hemma, så att man kan bara hoppa till nästa avsnitt, med en gång. Yeye.
Jag tog iallafall en LÅNG promenad, var ute i mer än en timme, isande blåst. Idag har det varit halvt storm.
Vaknade i natt nångång och låg under mitt täcke, samtidigt som jag hörde hur det blåste utanför. Galet mysigt. Kallt o gott. Ruggigt. Massa kläder, tjocka täcken. MYS!
Efter en lång uppfriskande promenad, sitter jag nu här och har som ambition, näe, TVÅNG, att jag måste ta tag i plugget nu. En varm kopp te, knäckemacka och myskläder. Plugg-time.

Gillar detta armband skarpt! Tack, Johan. 

Smile like you mean it. I do.

Solen tittar glatt fram

Vet ej vad det är, men jag gillar sånnahär bilder. 

En vissen björkskog, vackert även i brunt/grått.




One Love 
Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar