onsdag 13 april 2011

Full day.....


... of doing nothing. Nej, det är inte fullt så illa.
Har varit duktig idag. Upp tidigt, rida en låång runda. Käkade lunch med mamma, LAX och wokade grönsaker, GALET gott med lax, längesen jag åt det! Jag pluggade hela eftermiddagen eller fram till för någon timme sedan, då vandrade jag ut på en promenad. En dryg timme. NU är jag fett trött i kroppen och rumpan, samt sittbenen börjar redan göra ont efter förmiddagens äventyr. 
Hopp, det är la bara att bita i det sura äpplet och fortsätta röra på sig, bästa mot träningsvärk har jag hört, haha. Näe om man skulle fortsätta dagen med att plugga, eller jaa, kvällen blir det väl anar jag. 
Ska strax steka mig en omelett med.Ska bli GOTT!
Dessutom, har jag lärt mig 64stycken NYA engelska ord, som jag aldrig hört innan. Problemet är, som jag nämnt innan, att jag inte ens förstår dessa ord när jag översätter till svenska.. SUCK.
TÅLAMOD! 

Dagens bästa låt. Galet skön och galet bra filosofi.

Plugget väntar!

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar