onsdag 20 april 2011

Lovin' life

Jahopp, längesen igen. Det är bara för jag gör så mycket roliga saker hela tiden. Hinner inte med att skriva blogg. Haha. Jaa, vad skriver man då. Helgen var galet bra, Fredagen och vår så kallade After Work, slutade galet, men på ett roligt sätt. Sjukt bra kväll, hela kvällen och jag måste erkänna, jag har nog fan aldrig vart tröttare en dag efter festande, som i Lördags. Fyfan säger jag bara. Somnar man 7 på morgonen o vaknar vid halv 11 är man inte på top!
Iallafall så spenderade jag några timmar på lördagen av att kolla på One Tree Hill, sedan skulle vi till mina kusiner, Robin fyllde 18. Där blev det lite mat och sedan såklart tårta! Efter en slapp eftermiddag drog jag till Anso. Vi käkade pizza och kollade på film. Eller ja, jag sov igenom två filmer, så så mycket tittande för min del blev det inte. Haha.
Hela söndagen gick åt till att seriöst kolla på One Tree Hill, HELA dagen. Skojar inte alls. Tror min bakfylla kom i söndags, för sjutton vad trött jag var. Klockan fem på "kvällen" drog jag mig i kragen och gick ut o gick en timme. Därefter vankades det pizza hemma hos Amanda, så vi va där nån timme.

I måndags hade jag en sjukt bra dag. Var ute och sprang, JAG VET, sprang! Samt låg i solen och pluggade HELA dagen. Framemot em/kvällen kom Nora och vitog en långpromenad med Svante. Mysigt! Sedan var det bara att slänga i sig en macka och sedan dra ut en sväng i skogen me hästarna och mamma. Mycket trevligt det med.
En aktiv dag må jag säga, men en BRA dag!

Igår drog jag, Nora, Linda, Madde o Rebecka till Båstad. Eller vi skulle åkt till Norge, sen bestämde vi Båstad, men spenderade dagen i Torekov. Sjukt underbart mysig dag, roadtrip med de goaste tjejorna. Mycket skratt, galenskaper och photosessions. Jag tror att jag har världens bästa vänner OCH jag tror inte att det finns några kompisgäng i världen som har så sjukt roligt tillsammans som vi. Jag tror heller inte att det finns några som har sån sjuk humor, eller som skrattar så mycket som vi gör. Alla känner alla och har gjort sen så långt bak vi minns. Mina vänner är BÄST!










One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar