torsdag 7 april 2011

New camera!

Ja jisses, det blev inte mkt pluggande gjort. Läste Lite, minimalt lite. 
Jag drog mig upp till Gekås istället. Fick köpt en ny kamera. Yayy, hoppas då verkligen att jag slipper vakta den med livet här hemma. Haha. SÅ, en kamera, ett 16gb minneskort, kamerafodral, ett par leggings, ett gult linne, ett mörkbrunt skärp, nagellacksborttagning, ja, mest bra-att-ha saker. Tur att man vet vart allting finns också så man slipper ränna runt halva butiken för att leta. Försöker att undvika detta varuhus, men det är billigt och är väldigt glad för att det finns nära till hands. 
Mitt bästa köp var definitivt kameran och en Wallander-box, fem stycken, 150 kronor. TACK SÅ MYCKET! 
Så nu har jag ett väldigt problem, One Tree Hill eller Wallander.. Får ta varannan helt enkelt.

Och snart blire till att sova, igen. gör inte så mycket mer än det. Sover o promenerar. 




Var ju tvungen att testa min kamera. Och jag är nöjd. 14,2 megapixlar för 799:-
Funkar ju bra för det priset! 
Våran katt är dessutom den tjockaste och coolaste katten i världen! -Kurt!

One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar