onsdag 20 april 2011

Mail-girl is back

Japp. Då var det visst bestämt. Det blir ytterligare en sommar på Posten. Med start nästa onsdag vecka. Ska bli roligt faktiskt. Inte direkt så att jag hatar det. Om man väger för- och nackdelar, så har jag typ 10 fördelar och 3 nackdelar. 
Jag menar, Frisk luft, motion, sol varje dag gör att man blir pigg och glad, man får bättre kondition och får en fast rumpa. Haha, ibland är det dock tungt och stressigt - men jag ska nog klara mig alldeles utmärkt!

Bestämde igår att jag ville spendera sommaren i Falkenberg. Alla är hemma och det känns som att detta kommer att bli en kanoooooooon sommar! 

Fått ledigt halva v. 28 - Tjejer: Då blire Gotland och Björn Rosenström
OCH UPPSALA REGGAE FESTIVAL är också färdigfixat med ledighet. TACK TACK, detta kommer äga! Sjukt glad tjej, måste plugga. 
Kom från stan för en stund sedan. Chillade med Nora och Linda, vi tog en sallad på Entill pizzeria och myste. Blev lite shoppande också. Vi skulle ha tagit en promenad, men vi insåg att vi var hungriga och begav oss mot Entill. Smaklig promenad må jag säga!
MEN i morse så var jag ute och sprang, sedan halv sprang/gick jag till bussen med (vilket är ca 3km) så jag behöver inte ha SÅ dåligt samvete för den promenaden! HE HE. 

Nu måste jag plugga.


 "After Work" i fredags!



One Love
Hakuna Matata
Pura Vida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar