torsdag 10 september 2009

Bak-dag alá Jossan

Sedan klockan 18, har jag stått och bakat chokladkakor. Strängt som attan. Tack vare att jag har sista dagen på jobbet imon, fick jag allt ta tummen ur röven att baka lite. Gjorde tre stycken, men såklart, så går en sönder och mamma vägrar låta mig ta med en trasig kaka, så jag får göra en till! SJUKT strängt! Men, de blev riktigt goda iallafall, ska bara vispa lite grädde imon också, sen så! Vóila! 
Får väl hoppas att den går att äta. Haha!
Dagen som gått annars, rätt vanlig. Cyklade min runda, idag med reklam och fint väder! Riktigt härligt! När jag var klar, stack jag upp till solhuset och solade en sväng, hämtade mamma, så vi kunde komma hem!
Hemma blev de väl fika och satt ute ett bra tag, sjukt underbart väder (!!)
Sen tog jag och mamma en ridtur i skogen. Helt underbart. Kan inte sluta tänka på hur man faktiskt får en sån fantastisk energi av att vara ute och rida! Full fart upp för en backe, jag menar verkligen full fart på hästryggen, det är en sån härlig frihetskänsla att det är inte klokt! Det är POWER!
Nu är det tjej-film-time! Wimbledon it is! 
 
Laterr
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar