fredag 18 september 2009

Josefin Svensson, Diplomerad resekonsult?

idag då, va händer då?
Jag har just ätit frukost.. ut och gå en riktig långis kanske? får se om jag pallar, vädret är fint iallafall!
Får nog kravla mig ut ändå, lektion för Lisa kl 1 med Keyen, sen bär det av mot götet med tåg vid halv 4 tiden, för en utgång med Veronica o Martin o Thimell, kan de bli mer galet? En kvartett som skrattar gärnet, konstant och fular sig i omåttliga mängder. Mer sånt i kväll hoppas vi på!

Jo, just det, satt och kollade på KY-utbildningar igår.
Diplomerad Resekonsult, de låter mycket mer komplicerat än vad det säkert är, men det är iallafall en utbildning som gör att man kan jobba inom resebyrå-branchen och så mycket mer än det. Resebolag, flygbolag osv. Det verkar riktigt skoj, 2årig utbildning i Göteborg eller Stockholm. Känns som att de blev rätt där, jag älskar allting som har med resor att göra, vill (faktiskt) plugga till någonting och jag vill flytta till Göteborg. Va hände där? Allting bara klickade liksom. Start nästa höst, vilket inte kunde bli mer perfekt?
Dett tåls att överväga skarpt, är riktigt sugen på detta alltså!

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv lite till och kanske gå igenom klädhögen till resväskan en gång till?

Trägårn, maj '09. Björn Rosenström! Jag o Veronica.

Laterrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar