onsdag 16 september 2009

BECK+Pizza

Ja, bion och pizzan igår var båda mycket bra!
Åt en hawaii med mild sås, vilket var helt underbart gott! Dock tryckte jag ner en hel pizza.. Kände mig lagom proppis efter det alltså.. Till råga på allt köpte jag lite godis med. Fan alltså, inge bra, men vafan! Ibland får man väl unna sig! BECK var iallafall riktigt bra, snäppet vassare än de andra måste jag säga. Lite mer så att de kunde vart vilken kriminalare som helst, annars brukar ju BECK vara BECK om ni fattar va jag menar, iallafall, den var sjukt bra! Mycket trevligt att träffa mina tjejor. Vi insåg att om de sticker till Nya Zeeland i jan, så kommer jag inte träffa dem på över ett halvår! Det blidde lite jobbigt! Så kommer typ vara översocial med dem nu! haha!
 
Celine . Emelie . Jossan
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar