torsdag 17 september 2009

Sovmorgon!

Nu, gott folk är det nära. 2veckor, exakt idag!
Igår var jag på banken och fixade lite dollar till att ha i början om man behöver ngt "pronto" när man kommer fram. Jag fixade dedära "medicin" grejset igår också. Nu har jag precis betalt spanska-kursen, vilket också blev en dyr historia, men lätt värt de. Gick på 9350:-, 2 veckor spanska, 4h om dagen, inkl. mat och boende och inkl. 2 surfinglektioner och 2 salsalektioner. Helt okej ändå! Tror att det är värt de, särskilt när man bor i en costa ricansk familj och tvingas prata mer eller mindre spanska hela tiden! Ser väl bra ut på ett CV i framtiden med! Haha! Packningen återstår såklart, samt ett besök på Gekås, där jag får införskaffa diverse behövliga grejer. Börjar nog få lite res-feber, tror jag. Eller bara det att de ska bli så fruktansvärt SKOJ! 
Dör av längtan! 
 
Kärleeeek!
Laterr 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar