fredag 18 september 2009

Långpromenad+Papperarbete

Ojojoj!
Nu har jag vart ute på en lång-promenad me hundarna i det underbara höst-vädret. (FAKTISKT). Tog väl en ca 50min, häärligt värre! Innan jag gick ut tog jag faktiskt tag lite i mitt rum och VIPS! Nu ser jag helt plötsligt att byrån i mitt rum faktiskt ät fin, när man tagit bort alla papper. Papper ärlika med anställningsavtal/lönespecar/räkningar i mängder. Just de, mängder. Har inte satt in i någon pärm sedan maj. OJ, det blev en typ 5cm tjock bunt me papper som jag så duktigt satte in i min pärm. HÄRLIGT JOSSAN!
Nu funderar jag på att pressa i en halvtimme, innan det är dags at plåga Keyen lite. Haha, nee, plågas ska han inte, bara tränas dressyr! Det är faktiskt skoj, för han är så fruktansvärt fin. Säger det igen, vilken häst han kommer bli! Han skulle vart 15cm högre, då hade jag köpt han! Tyvärr blir han nog inte så mkt högre, haha och ponny får jag ju inte tävla "på riktigt" med, de suger i det här fallet!
Nepp, PRESSA PRESSA PRESSA! =)


Den bjuder jag på!
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar