måndag 21 september 2009

Den med ingenting vettigt..

BARA DET FAKTUM ATT JAG ÅKER OM 9 DAGAR, FATTARNI? Galet!
Ja, herreJISSES, vad tiden har gått fort. NIO DAGAR. Ohh, jag längtar som en toook.
Efter det att jag kom hem innan, va jag ute och gick 45min i rask takt, underbart! Sjukt härlgt!
Kom hem och lagade mat, köttfärssås & spagetti, mumsens blidde de. Sen har jag väl bara duschat, nu har jag tryckt i mig endel popcorn :/ Dock fruktansvärt gott!
Ska väl dejta kudden rätt snart.. Lite Vänner först kanske..

Ett skumt konstaterande, Jag har träningsvärk i mina höfter! - Vad FAEN har jag gjort?
 Kom på de sen, att de kan ha att göra med att jag gått i högklackat fredag & lördag.. Eller? Jag vet inte. Yeye, klart värt de iallafall, har vart en suuuuper-helg.!

Laterrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar