onsdag 9 september 2009

En dag som alla andra!

Somvanligt, började dagen med en promenad innan frukost! Himmeln var jättefin att titta på, riktigt häftig! Här kommer ett par bilder, istället för att försöka beskriva!Erkänn då, rätt fräckt?
Iallafall, sen har dagen flutit på som vanligt. Cykla, springa i trappor, svettas o annat gött. Haha.
Kuta igenom vindsgångarna i trapphusen, vilket är cp-läskigt, men, somsagt jag springer typ igenom dem. Vissa dagar är jag mindre rädd än andra! Va händer mer? Jo, man träffar väl en o annan trevlig prick att utbyta några ord med. Det är väl ungefär så dagen på postrundan ser ut. Iallafall en dag som igår och idag, när det inte är någon reklam. Då är det riktigt behagligt och jag trivs fruktansvärt bra med att motionera och få frisk luft, på arbetstid! Vare sig jag vill eller inte! Kan de bli bättre liksom? :)
Slutade sent idag, dvs klockan 5. Åkte hem och drog direkt ut i stallet, för att ta en "svängom" på banan med Keyen. Det gick helt okej, var ett tagsen han gick på banan nu, så det var en bra start! Nu har jag väl också gjort mage, rygg, rumpa, ätit kvällsmat osv. Har också bokat hotell i Helsingborg med Celine, lörd-sönd! Ska bli riktigt nice, blir väl en sväng till helsingör, shopping, lite fest på kvällen, sen Väla på söndagen innan vi åker hem! Ska bli riktigt skoj! Förhoppningsvis hinner man heja på Bob o company (ett gäng som jag o Anso träffa i aussie). Ska bli riktigt nice att hitta på något annorlunda en helg. Bo på hotell, med frukost!! Den ser vi framemot! Haha!
Nu blir de väl kanske en film...?
Ska bara bestämma vilken.
Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar