onsdag 16 september 2009

Full rulle

Oj, vilken dag det har varit. 
Shit, den har gått i ett. Upp typ halv 7 i morse, för att köra mamma till jobbet klockan 7, för hon börjar halv 8. Sen bar de av till bilopalen, för att lämna in bilen. Då gick jag o Svante (hunden) ner till havet och busade lite granna i ca en timme, då va det dags att gå till mormor o morfar för att prata strunt och fika med världens godaste rabarberkaka. (OBS åt alldeles för mkt). Sedan gick jag in till stan och hälsade på Celine i sin nya lya, mycket fräsch sådan, vi tjötade lite, sen vandrade vi in till stan med Svante på släptåg. Jag besökte banken, fick lite dollar, köpte någonting mot kolera och mot nånting på t-feber (elakartad form av salmonella), vilket gick på över 400spänn!! Roliga pengar!? Neee! Whatever, bättre än att dö iallafall. 
Efter ett besök där, vandrade vi ner till bilopalen, hämtade bilen och körde hem en sväng till Celine igen. Sen hämtade jag mamma när hon slutat jobbet, vid kvart över 2. Väl hemma var vi rätt hungriga, så de blev pasta o köttbullar (GOTT). Sendå.. hm, snacka i tele me Anso en stund, åkte och betala frisören sen i går, åkte hem. Då fick jag för mig att klippa Keyen, kan han behöva, för han börjar på låång päls. Så de gjorde jag och de tig typ 1,5 timme. Herrejisses, vilken häst. Han är 4 år och bryr sig inte ett skvatt om klippmaskinen. Klipper på huvudet, bakom öronen, under magen, benen, man tycker att han borde reagera? Men icke. Sicken häst. Han är guld. Efter de blev de en sväng i skogen, full fart i galoopp, älska. Finns ingen underbarare känsla! 
Och nu sitter jag här och är allmänt nöjd med dagen. 
Minus massa M&M och Våfflor då, men whatafuck, de va gott!
 
 Keyen
Svante
 
Haha

 
Nån gång ska jag flytta dit...

 
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar