måndag 14 september 2009

Ledig..?

Som ni förstår så är jag edig nu. Eller, egentligen, ett ord som de flesta skulle använda, Arbetslös. Haha, men jag ser det som att jag är ledig nu, de sista två veckorna! mohaha!
Nu håller jag på att baka en kaka, så jag o mammi kan fika när hon slutat jobbet, vilket lär va om typ en halvtimme. Idag hittills, har jag faen inte gjort något vettigt över huvudtaget. 
Mer än och tagit mina spruta, så jag har lite ont i armen.. Men det är absolut ingen överdrivet. Haha.
Efter vi fika ska åka och hjälpa en tjej att rida sin häst, för hon har stukat foten, får se hur de går, kan inga rundor där borta, men de får väl gå! Efter det blir det väl hem och göra ingenting igen och sedan ikväll blir de att åka till Lisa och träna Keyen. Final i kvaliteten 27 sept, så nu är de hårdträning!
Klicka här, så får ni se något skoj!
PUSS
 
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar