tisdag 29 september 2009

Förlåt

...Att jag vart riktigt usel på att uppdatera denna helgen.. Har bara inte orkat!
Springturen i fredags tog knäcken på mig ;)
Fredagkvällen bestod av film o mys me Anso! Mycket trevligt!

Lördagen började tidigt med en morgonpromenad med Keyen. Sen frukost och ge sig iväg till Strandbaden, för en medarbetardag med posten. Det var trevligt. Kvällen bjöd på feeeest! Och det var skoj, fläskfilé o världens godaste potatisgratäng, rödvin och mycket gott sällskap, gjorde snart att man dansade på stolarna! Hej o Hå vilken vart de blidde!
Synd att strandbaden stängde kl 11 bara, de va segt, då drog vi in till Harrys och hade allmänt trevligt, åkte hem med halv 2 bussen, eftersom det var tävling söndag!

Söndag vaknar jag 06.30. HUR I HELA HELSIKE kan jag vakna 06.30 efter att ha gått o lagt mig runt 2, halv 3? Slutsats: Jag är dumihuvudet, på riktigt!
Men jag gick ut o gav Keyen mat, gick in o vilade till kl 08, sen var det dags för frulle och bara raka vägen ut i stallet för att putsa allting och knoppa manen på hästen osv. Lagom till jag var klar, var middagen också klar, sen bar de iväg.
Det var ju bara i Falkenberg, så va rätt lugnt.
Det gick helt okej, fick 7or rakt igenom, vilket inte säger så mycket för de som inte vet vad gångartsbedömning för 4åriga ponnyer innebär, haha. Men det är helt klart godkänt! Och han är inte avlad för att blir en dressyr/gångartsponny, så vi var nöjda!

När jag kom hem var jag HELT död, satt som paralyserad framför datan o gjorde ingenting fram till klockan halv 10-10. Sen somna jag gott!

Igår hade jag en såndär go dag igen, vakna vid 8tiden, tandläkaren halv 10, in till stan fika me Ellen, längesen!! Massa prat o tjat blev de och kaffe såklart=)
Till jobbet, springa med 500st reklam. Själv! Vet ni att det är endel trappor..?
PUUH. Fick växlat lite mer dollar, sen drog jag till Anso, för att hämta andan, för att sedan duscha o driva ner till Halmstad. Thaimat & bio vankades då! Sjukt god mat, älskar thai-mat! Vi såg The ugly truth, JISSES vilken rolig o underbar film! =) Cred till den. Skratta så jag fick ont i magen ibland. Efter bion drog vi tillbaka till Anso o hyrde en film på hemmakväll, Dumpa honom, hette den. Lite småskum, men helt okej. Är inte så kräsen! =)
En mycket trevlig kväll! <3
Vid halv 12tiden åkte jag väl hemåt, men stannade till hos Andreas o tjöta skit i en timme.
PUH.
Nu har jag vart ute o ridit och fått lite mer ordning på min packning. Gött de iaf.. Ska snart dra in till stan för att jobba, transporten idag, halv 2 till 7. Sen blire pizza me Veronica o Martin! =)

StressStressStress.
Snart blire 4 stressFRIA månader!
TORSDAG TORSDAG TORSDAG.

Laterr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar