tisdag 8 september 2009

Hjärtformad svamp?

(Malin): - Kolla! Den ser ut som ett hjärta! (en svamp)
(Jossan): - Jaha! Fan va coolt, den ser ut som en såndär.. svamp!!
(Malin): - Jossan... Det ÄR en svamp!
Ibland, måste jag lära mig att tänka innan jag säger något! Men, till mitt försvar, så menade jag en tvättsvamp. Svampen såg ut som en hjärtformad tvättsvamp. Men jag insåg rätt fort, samtidigt som orden kom ur munnen, hur dumt de lät!
That's life.

Emelie och jag har vart ute på en riktig långtur, i över 1timme! Riktigt skojj var det! Full fart och massa babbel. Sjukt skoj, längesen jag träffa henne! Efter det, gjorde jag väl inte så mycket, duschade, sen kom mamma hem och hade handlat massa mat. Så käkade lite grillad kyckling och frallor. Gott som attan. Proppis nu och genomtrött! Kollar på en riktig chick-flick nu.. "Raise youre Voice" Mysfilm dedära..
Annars då....såatte.. Vädret suger.. Ohja.. Ovanligt.. NOPE!
23 dagar, babes! 23 DAGAR!



Laterr

1 kommentar: