söndag 20 september 2009

Jisses! Vilken helg!

Fredag:
Japp, fredagen började ju lugnt o stillsamt, klockan 1 red jag lektion för Lisa, gick jättebra. Hem, och var hemma typ 20 över 2, mitt tåg till Varberg (där Veronica skulle hämta mig) skulle gå 20 över 3. Jag bir ca 20min från stan och skulle hämta ut min biljett, duscha och äta. PUH, jisses va stressgt, men jag hann iallafall.
Vi åkte upp till götet, fixade oss o satt o drack. Tog spårvagnen in till Avenyn, tänkte dragit till parkan, men de va visst abonnerat hela kvällen, vilket var trist. Men vi vandrade till Valand istället. Riktigt nice var det. Mycke folk, bra musik. Vi hade riktigt trevligt! Dock blev jag så jäklans seg sen efter ett tag, så vi drog till Donken, gjorde vi inte alls, drog till Burger King, käkade några kycklingbitar o sen drog vi hem. De va nice. Alltid kul att komma ut i stor-stan ju! Älskar Göteborg, ska lätt flytta dit nästa höst! Skaffa mig ett liv liksom.




Lördag
Som vanligt, vaknade alldeles för tidigt. Huvudet gjorde ONT. Men de gick över efter en alvedon. Efter många om och men kom jag iaf hem, då åt jag spagetti o fikade. De va gooottt, haha. Skulle rida lektion för Lisa halv 7. (Jag vet halv 7, EN LÖRDAGKVÄLL?! wtf liksom), men de gick finemang, red inte så länge, han var trött efter gårdagens pass. Kom hem, slängde in alla grejer + häst fort som faan, för att sedan duscha i racerfart, fixa iordning sig i racerfart och käka en macka. Sen kom Lovisa o hennes brorsa o hämtade mig, för att dra in till stan o parta. Jisses, att vi alltid lyckas Lovisa. Herregud, vi har typ hur kul som helst, as-kalas blir vi, dansar gör vi, skrattar gör vi, men mest av allt, FULAR OSS! Skoj äre! Riktigt lyckad kväll på Grand o Harrys. Träffade mycke skoj folk med. Skönt att man inte är ute lika ofta i Fbg längre, då blir de roligare!

 
 

Söndag
Idag, har nog vart slappare än slappast, Jag o Pihl har kollat film o Vänner, käkat chips o choklad. De e grejer de, en riktigt bakis söndag. Dock mådde jag fruktansvärt bra när jag vakna i morse. Gytt!
  De är grejer det!
Nu ska jag väl äta en macka eller två o sen sätta igång en film igen. Me like!

Laterr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar