onsdag 23 september 2009

Tisdag+Onsdag

Jaha, igår fick jag hoppa in och jobba! Hela dagen till klockan 5, svinigt mycket post och blev inte färdig. KUL. Kom hem, bytte om och åkte iväg till ridhuset och red en sväng dressyr. Kom hem alldeles för sent, typ halv 9. Slängde i mig två mackor o satte mig vid datan. Kul liv.. Satt uppe alldeles för länge. Men efetrsom cheferna sa till mig att jag antaglgen inte behövde jobba idag, så tänkte jag att de va lugnt. Javisst. Trodde jag ja. Telefonen ringer klockan 7. Hör att mamma svara och jag vet precis vem det är som ringer, första ordet. FAAAAAN!
Men men, de blir cash, som är extra behövliga nu när jag inte har boende. Haha. Fick köra rundan inne i stan, vilket är sjukt gött. Bara affärer och trappor typ! Fick spendera dagen med att göra grimaser i hissen. Som vanligt. Hahah. Fic till och med gå hem tidigt.. Inte illa. Så nu har jag kommit hem o ätit. Lovisa kommer snart, då blir de en ridtur i skogen. Skoooj =)

Haha.
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar