tisdag 15 september 2009

Ridning+Promenad

Herregud, vad jag känner mig duktig idag. Har hunnit med hur mycket som helst!
Inte nog med att jag har kollat igenom hela min garderob, plockat fram resväska, skrivit packlista o inköpslista, jag har lagat mat till mig och mamma, jag har tränat dressyr på banan med Keyen och jag har hunnit med en rask promenad i skogen me hundarna. Dessutom har jag plockat ur och i diskmaskinen och satt igång en maskin tvätt. Juste, höll på att glömma, att jag faktiskt också kollat på Grease och klippt och slingat håret! Känner mig rätt nöjd faktiskt. Nu ska jag forsätta projekt; STÄDA RUM! Sen blire dusch och en tripp till Varberg för att käka och gå på bio med favvo-flickorna Emelie och Celine!
 
Blondisar som alltid har skoj! Dom gillar vi!
Laterr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar