tisdag 15 december 2009

Back in paradise

Bienvenido a Paraiso!


Jag Dennis Cosi Marcos y dos otra personas es PURA VIDA!


Då var man tillbaka i paradiset. Kan ni fatta?

GALET! Med alla underbara människor.

JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!

Efter många om och men kom vi fram till Manuel Antonio Estate. Vi fick först vänta på taxin hur länge som helst och sedan fick vi reda på att Emma o Lovisa missat deras flight från Atlanta och skulle komma fram mycket senare. De var jäkligt drygt.. Men men whatever. Nu är vi äntligen här. Amanda har träffat Cosi och alla är så genomlyckliga. Karro har träffat sin Derek och alla är så lyckliga och jag är så lycklig och jag älskar livet.

Haha och när det gäller Dennis. Så jaa. Det tog väl ungefär 1timme efter det att han hade kommit fram och hälsat som han kom fram igen och frågade om jag ville ta en promenad. Haha och det var väl den dagen det. Sen hängde vi ihop hela dagen. Och i princip hela dagen idag. Och så sov jag hos honom igårnatt. Haha-. Han är en rolig filur han. Men snart är det verkligen januari. Och hon kommer snart.. Men han frågade mig igår om jag ville ses medan hon är här och idag sa han det igen. Crazy kille alltså. Men men. Man är väl på semester.. Såvafan? Någon gång måste jag ju åka hem. (Eller inte?) Haha. Så äre. What can I do? -NADA!

Idag o igår brände jag sönder min näsa riktigt mycket. Det suger. Fått blåsa på min stackars näsa! Imon ska jag surfa.
Vädret är UNDERBART! Allting är underbart. Livet är underbart. JAG ÄLSKAR LIVET! JAG ÄLSKAR COSTA RICA! PURA VIDAAAA!



Dennis är som han är. Loco Mae.



Marcos es muy lindo



Bonfire on the beach. A mi me gusta.



Haha sweetyy



Strawberry Daiquirry är aldrig fel. A mi me gusta mucho!



Utsikten från lägenheten. BONITO!



Guapooo


PURA VIDAAAAAAA

1 kommentar:

  1. Ville bara säga att det snöat här idag och jag blev tvungen att lägga på dubbadäcken.

    SvaraRadera