onsdag 2 december 2009

Playa Ray

Eller vad det nu hette.-. Kommer inte riktigt ihag. Iallafall sa drog vi ner till stranden lite senare idag. (Efter frukost pa sangen av.. Ja, ni vet vem) Hor o hapna! Nar ska man sluta forvanas? Aldrig tror jag.. Bara att acceptera fakta.

Kom val ner vid 12tiden, da motte vi Derek, Glen o Oscar som skulle dra till en strand som ligger en bit harifran for att surfa.. De fragade om vi ville hanga pa och typ bara kolla in nan annan strand osv. Sjalvklart. Ett bra val, det var en sjukt frack strand som det inte fanns en kotte pa. Daremot en massa kokosnotter-.
Den tillhorde nationalparken ett tag, men inte langre utan regeringen ager den nu. Sa den ligger mitt ute i ingenstans och det var bara bara vi som var dar. Riktigt nice!
Tyvarr blev det valdigt snabbt avslut pga olycksfall i en av killarnas familjer =( Men kommer aka dit nagon mer gang. Latt! Vi kom tillbaka till Manuel Antonio lagom till solnedgange. Fick aran att radda Dennis fran en tjej med. De va skoj. Han kom fram till mig o Karro. Jossan, kan du gora mig en tjanst? Kan du kyssa mig infor den tjejen, hon ar asjobbig. Haha. Jag bara, javisst, mer an garna typ xD Haha. Det var skoj, svart att halla sig for skratt nar han sager " jag gar fram till min bil och da kommer du dit o kysser mig o fragar om ni kan fa skjuts hem, ok?" Haha. Si klaro Papi. Muy divertido!
Ikvall blir det en lugn avslutningsrunda pa Bambu Jam. imon kvall bar det av till San Josè och torsdag morgon till WASHINGTIN! =) WEHOO!

PURA VIDAAAA

1 kommentar: