tisdag 29 december 2009

Jobb Jobb Jobb

Jahopp då jobbar man nästan heltid igen! Riktigt trevligt är det och jag har nästan redan på en vecka tjänat ihop en halv månadshyra! =) Jäkligt chill är det! Trodde ju också först bara att jag skulle jobba ett par dagar i veckan.. Men fick reda på att de kommer i princip bli hela tiden! Varje dag typ 11-5 helt okej.. Visst jag missar endel soltimmar.. Men wtf jag ska nog hinna med de med! Hela förmiddagen plus att jag lär ha ngn dag i veckan ledig.
Nu kan jag blanda pina coladas och daiquirris som bara attan. Och mina Pina Colada ÄGER! Typ godaste ever! Haha. Så ni ska allt få smaka på drinkar när jag kommer hem!

Trivs mega bra och killarna jag jobbar med är varken sliskiga eller nåt. De är så sjukt underbart trevlig o genomgoa personligheter! Kommer bilder på dem alla och mitt jobb. SOON!

Allt flyter på och dagarna går CPfort och flickorna börjar snart få panik över att åka hem. Jag har skaffat jobb. Jag har precis skickat förfrågan om att förlänga min biljett till April. De ni. Vad tror ni om det! Jag tycker typ såhär: PURA VIDA! Lägenhet hade ju inte vart fel heller?
Och juste Johanna is back! Med två kompisar! Så jädrans skoj! Wehooo! NYÅR kommer bli så jäklans bra alltså!

Dennis är fortfarande som han är. Men återigen jag orkar inte längre bry mig. MEN jag slutar inte förvånas över honom. Nu har han helt plötsligt börjat komma fram till mina vänner o sitta o prata med dem. När jag inte ens är där. Det gör han knappt NÄR jag är där. FJÄSK på hög nivå..? haha fattar mig inte på karlarna här. WHATEVER. Lev allt du kan idag för imorgon kan du vara död. Så sant som det är säkert! Och det ligger mkt i dem orden!



Han är iallafall söt när han sover! Hoho.



God fortsättning och så.. =)


PURA VIDAAAAAA

2 kommentarer:

  1. Robin från Das Skrea30 december 2009 kl. 22:57

    Kul att du trivs där nere i den underbara värmen, Solen, Klimate, allt, och det jag inte skrivit upp :D

    Våga bara inte missa min födelsedag då blir ja inte nådig ^^ ne men ha de så bra så länge du är där :D

    SvaraRadera
  2. Haha Närå jag lovar att försöka att inte missa det! :D Hoppas allt är bra hemma! Hälsa familjen!

    SvaraRadera