lördag 5 december 2009

Washington DC

Jahopp då var man ÄNTLIGER framme!

Jag tror seriöst att jag gick igenom hela DALLAS airport alltså. Det hela började med att flyget från San José var försenat typ nån timme. Jaja.. Det var ju skoj liksom. Inte såå.. Menmen jag roade mig med att sitta o sola lite utanför entren. Det funkade det med! Efter ett tag så kommer planet upp i luften och vi landar såsmåningom i Dallas o Texas. Här börjar äventyret..
Jo eftersom planet från San José var försenat missade jag också planet som jag egentligen skulle åka med till Dallas. När jag kommer dit har jag alltså inte en aning om vart jag ska ta vägen så jag tar mig till E21 där jag skulle vart först. Där är det inte en endaste människa.. Jag står och kollar förtvivlat och lite förvirrat på de stora skärmarna.. Då kommer en gubbe o säger till mig att gå till C6.. Upp o ta skytrain.. Väl vid C6 säger de att jag ska gå till A39. Hopp.. 7km gång igen och väl där är det bara att fint gå tillbaka igen eftersom de står på skärmarna C8. Går tillbaka och får då reda på att det ska vara vid A39. FETT JOBBIGT!

Väl i DC möts jag av MAMMA O PAPPA O FARMOR! SURPRISE alltså! Gud va skoj att se dem.. Dessutom hade de bil vilket var sjukt gött. Slippa taxin liksom. Tillslut kom vi till deras lägenhet. Sjukt stor o frääsch!

Idag har vi spenderat hela dagen i Leesburg och shoppat. Yeeeyyy =) Muy Divertido!
Hittade massa skojsigt. Ska orka ta kort på de sen någon gång!
Iallafall en mössa SJUKT KALLT HÄR!



Min nya mysse =)


PURA VIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar