onsdag 16 december 2009

En bra dag (som alla andra)

Jahopp gott folk. Nu sitter jag på balkongen o har just avslutat frukosten efter en promenad från Dennis hus. Han slutar verkligen aldrig förvåna mig... Iförrgår sa han (igen) att Jossan vi kan inte va tillsammans.. Javisst sa jag.. Jag vet men vi kan ju vara vänner. Si claro. Haha. Sen så var det inte så mkt mer med det. Haha.. Vi umgicks väl resten av den dagen ändå. Och igår så kom han till stranden och så delade vi en sandwich på den italienska glass/pizza/sandwich baren. Sjukt gott var det. En sandwich med pesto mozzarella ost och tomat. MUMMA. Sen så sa han typ bara "Vamos a mi casa". Si claro. Och nu kom jag hem. Samtidigt igår så ville han att jag skulle sitta i hans knä när vi var på stranden osv.. Iförrgår sa han att vi inte kunde umgås öppet på de viset. Haha. HAN ÄR WEIRD! Men jag gillart! =)

Iallafall så var gårdagen mulen och det va jättebra för min näsa och resten av kroppen med. och för resten av flickorna med. Vi har sett ut som så lobsters sen vi kom hit. Vi bestämde iallafall att vi skulle till BambuJam på kvällen. Jovisst de gick ju bra. Jag låg o sov hemma hos Dennis. Men de andra hade nog skoj. Meningen att jag ska börja jobba idag. Skulle va på stranden klockan 8. Men de regnar faktiskt lite idag. Så vet inte om jag ska va där 8 nu.. Yeye åker väl ner om en liten stund. Pura Vida liksom. Jag kommer när jag kommer. Hakuna Matata.



Denna bilden är såå Pura Vida och jag älskar den.
Och jag älskar livet. Detta är livet när det är som bäst!

PURA VIDAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar